Schrijvers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

3 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  De Hertog wo apr 07, 2010 10:43 am

goed, om te beginnen, voel je vrij om hier te posten, zolang het maar een argument binnen een discussie of nieuw discussiepunt is. Er van uitgaande dat een zeker heerschap het niet kan laten om hier te posten en mede-forumgebruikers te overtuigen van zijn mening (als ik er naast zit mr. writer moet je dat vooral zeggen) lijkt mij dat dit topic nog vele posts krijgt.

Goed ik zal het spits afbijten.

Ik ben van mening dat Arnon Grunberg lege boeken schrijft die totaal nergens over gaan. En dan voornamelijk Tirza, dat is gewoon zo'n werk waarvoor je geen prijs hoort te krijgen maar een taakstraf.


Laatst aangepast door De Hertog op vr apr 16, 2010 9:05 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : is mr. writer ook weer tevreden)
De Hertog
De Hertog

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 11-09-09
Woonplaats : Wageningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  Mr. Writer wo apr 07, 2010 2:24 pm

De Hertog schreef:Er van uitgaande dat een zeker heerschap het niet kan laten om hier te posten en mede-forumgebruikers te overtuigen van zijn mening

Ik weet inmiddels waar mijn grenzen liggen en ik ga mensen niet dwingen als ze niet willen.
Maar wel tof dat ik zo herinnerd wordt. pirat
Mr. Writer
Mr. Writer

Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 10-09-09
Woonplaats : Venlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  Artemis ma apr 12, 2010 8:55 pm

De Hertog schreef:goed, om te beginnen, voel je vrij om hier te posten, zolang het maar een argument binnen een discussie of nieuw discussiepunt is. Er van uitgaande dat een zeker heerschap het niet kan laten om hier te posten en mede-forumgebruikers te overtuigen van zijn mening (als ik er naast zit mr. writer moet je dat vooral zeggen) lijkt mij dat dit topic nog vele posts krijgt.

Goed ik zal het spits afbijten.

Ik ben van mening dat Arnon Grunberg lege boeken schrijft die totaal nergens over gaan. En dan voornamelijk Tirza, dat is gewoon zo'n werk waarvoor je geen prijs hoort te krijgen maar een taakstraf.

Ach jah... ik kon er ook gewoon op wachten tot onze Hertog weer eens een nieuwe manier zou bedenken om totaal nutteloze discussies te kunnen voeren en mensen te kunnen aanvallen. Ik zal maar zeggen: iedere gek zijn eigen gebrek. Wat dan misschien wel nog vreemder is is dat ik in dit geval ook nog eens de moeite neem om op deze wanhopige schreeuw om aandacht in te gaan.

Wat betreft Grunnberg;

Dhr. Nieboer schreef:ik begrijp ook niet dat er mensen zijn die zeggen dat Grunnberg geen lege boeken schrijft

Ik ben zelf niet verder gekomen dan de eerste twintig alinea's, dus kan er verder geen zinnig woord over zeggen.
Artemis
Artemis
Admin

Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 10-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Assen

http://drakey90.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  Mr. Writer di apr 13, 2010 12:11 pm

Ik lees geen Grunnberg, laat staan dat ik nota bene nog lees, dus ik kan niets bijdragen behalve gevatte opmerkingen naar forumgenoten.

Twisted Evil
Mr. Writer
Mr. Writer

Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 10-09-09
Woonplaats : Venlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  De Hertog di apr 13, 2010 8:05 pm

Artemis schreef:Wat betreft Grunnberg;

Dhr. Nieboer schreef:ik begrijp ook niet dat er mensen zijn die zeggen dat Grunnberg geen lege boeken schrijft

Ik ben zelf niet verder gekomen dan de eerste twintig alinea's, dus kan er verder geen zinnig woord over zeggen.

zijn exacte woorden waren

Dhr. Nieboer schreef:Wat is dat toch met die Grunberg dat mensen denken dat hij géén lege boeken schrijft en vooral zichzelf opblaast tot een identiteit? Ik snap er (ook) niks van.
De Hertog
De Hertog

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 11-09-09
Woonplaats : Wageningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  De Hertog di apr 13, 2010 8:06 pm

Mr. Writer schreef:Ik lees geen Grunnberg, laat staan dat ik nota bene nog lees, dus ik kan niets bijdragen behalve gevatte opmerkingen naar forumgenoten.

Twisted Evil

goed dan stel ik voor een ander (niet racistisch) onderwerp te pakken suggesties?
De Hertog
De Hertog

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 11-09-09
Woonplaats : Wageningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  Mr. Writer wo apr 14, 2010 2:02 pm

Wat voor racisme?
Jij bent de eerste die daarover begint, en volgens mij wil je impliceren dat zowel Artemis als ik laag denken over onze allochtone medemens. Mad

Ik kom dan wel uit Venlo en heb een eigenwijze haardos maar ik word de vergelijking met Geert Wilders kotsbeu.

Ik ben beter dan hem in alle opzichten.

Als je een totaal zinloze discussie wil geef ik je een startpunt:
Zondag de 18e word ik 22 jaar, maar ik voel me of ben niet ouder.

En btw, correct abn zal zijn: Totaal Zin(volle/loze) discussies, niet beide Razz
Mr. Writer
Mr. Writer

Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 10-09-09
Woonplaats : Venlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  De Hertog wo apr 14, 2010 7:54 pm

Mr. Writer schreef:Wat voor racisme?
Jij bent de eerste die daarover begint, en volgens mij wil je impliceren dat zowel Artemis als ik laag denken over onze allochtone medemens. Mad

Als je een totaal zinloze discussie wil geef ik je een startpunt:
Zondag de 18e word ik 22 jaar, maar ik voel me of ben niet ouder.

En btw, correct abn zal zijn: Totaal Zin(volle/loze) discussies, niet beide Razz

Ik impliceer niet dat jullie racistisch zijn (laat staan dat ik van plan was je met Wilders te vergelijken) maar mensen denken vaak dat ik minachtend denk over de afrikaanse en aziatische medemens. Omdat ik altijd spottend reageer met "ach we kunnen altijd nog de buitenlanders de schuld geven." Als spottende opmerking over de makkelijkste weg. En daar word ik zo langzamerhand gallisch niet goed van. (Dat en het is tegen de Forum regels)

Ten tweede, alvast gefeliciteerd zondag ga ik je verjaardag vergeten. (niks persoonlijks ik ben laatst ook mijn eigen verjaardag vergeten, nou ja tot dat iemand mij sms'te. Ik was halverwege met waarom stuur je me dit sms'je toen ik door had dat ik jarig was)

En wat abn betreft. Ach als de fouten maar niet storend zijn en niet te overduidelijk (zoals, ik wordt, of boooterrhaaaaaaaaaaaaamzaaaaaaaaakjee(oud klasgenoot met dyslexie probeerde boterhamzakje te spellen en werd toen kwaad toen de computer er geen chocola van maken)) en zolang je mekaar maar begrijpt toch?


Laatst aangepast door De Hertog op do apr 15, 2010 8:53 am; in totaal 1 keer bewerkt
De Hertog
De Hertog

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 11-09-09
Woonplaats : Wageningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  Artemis wo apr 14, 2010 8:41 pm

De Hertog schreef:Ik impliceer niet dat jullie racistisch zijn (laat staan dat ik van plan was je met Wilders te vergelijken) maar mensen denken vaak dat ik minachtend denk over de afrikaanse en aziatische medemens. Omdat ik altijd spottend reageer met "ach we kunnen altijd nog de buitenlanders de schuld geven." Als spottende opmerking over de makkelijkste weg. En daar word ik zo langzamerhand gallisch niet goed van. (Dat en het is tegen de Forum regels)

Ten tweede, alvast gefeliciteerd zondag ga ik je verjaardag vergeten. (niks persoonlijks ik ben laatst ook mijn eigen verjaardag vergeten, nou ja tot dat iemand mij sms'te. Ik was halverwege met waarom stuur ze me dit sms'je toen ik door had dat ik jarig was)

En wat abn betreft. Ach als de fouten maar niet storend zijn en niet te overduidelijk (zoals, ik wordt, of boooterrhaaaaaaaaaaaaamzaaaaaaaaakjee(oud klasgenoot met dyslexie probeerde boterhamzakje te spellen en werd toen kwaad toen de computer er geen chocola van maken)) en zolang je mekaar maar begrijpt toch?

Ik wil niet vervelend zijn, maar volgens mij ben jij ook graag licht racistisch... Niet dat alle buitenlanders het land uit hoeven, maar je hebt zo je favorieten (Prosper...Jibon... etc....)

Ow en das grappigdat je over verjaardagen vergeten begint... dat gebeurt mij nou nooit king Nog gefeliciteerd trouwens...

Oh en Mr Writer ook alvast gefeliciteerd. De Hertog en ik wachten met smart op het gebak... (Hoe je dat digitaal gaat verzenden weet ik ook niet, maar hé: dat is niet mijn probleem)

Over ABN wil ik liever niet praten (t is namelijk niet mijn sterkste punt. Wat dat betreft ben ik het met de Hertog eens: zolang we mekaar maar begrijpen... Tenzij het buitenlanders zijn, dan moet het vloeiend... haha geintje lol! )
Artemis
Artemis
Admin

Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 10-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Assen

http://drakey90.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  De Hertog do apr 15, 2010 8:52 am

Artemis schreef:
De Hertog schreef:Ik impliceer niet dat jullie racistisch zijn (laat staan dat ik van plan was je met Wilders te vergelijken) maar mensen denken vaak dat ik minachtend denk over de afrikaanse en aziatische medemens. Omdat ik altijd spottend reageer met "ach we kunnen altijd nog de buitenlanders de schuld geven." Als spottende opmerking over de makkelijkste weg. En daar word ik zo langzamerhand gallisch niet goed van. (Dat en het is tegen de Forum regels)

Ten tweede, alvast gefeliciteerd zondag ga ik je verjaardag vergeten. (niks persoonlijks ik ben laatst ook mijn eigen verjaardag vergeten, nou ja tot dat iemand mij sms'te. Ik was halverwege met waarom stuur ze me dit sms'je toen ik door had dat ik jarig was)

En wat abn betreft. Ach als de fouten maar niet storend zijn en niet te overduidelijk (zoals, ik wordt, of boooterrhaaaaaaaaaaaaamzaaaaaaaaakjee(oud klasgenoot met dyslexie probeerde boterhamzakje te spellen en werd toen kwaad toen de computer er geen chocola van maken)) en zolang je mekaar maar begrijpt toch?

Ik wil niet vervelend zijn, maar volgens mij ben jij ook graag licht racistisch... Niet dat alle buitenlanders het land uit hoeven, maar je hebt zo je favorieten (Prosper...Jibon... etc....)

Ow en das grappigdat je over verjaardagen vergeten begint... dat gebeurt mij nou nooit king Nog gefeliciteerd trouwens...

nou niet zo snel, Jibon was mijn favoriete buitenlander (en racistisch geniale combinatie) maar verder aardig jong dat van mij in Nederland mag blijven wonen en daar dan ook belasting betalen.

En jij vergeet nooit verjaardagen Shocked dat is nieuw voor me sinds wanneer? (1-4-2008?????)
De Hertog
De Hertog

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 11-09-09
Woonplaats : Wageningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  Mr. Writer do apr 15, 2010 12:55 pm

Oké, Hertog, alsnog van harte.

Ik zal even kijken hoe ik dat met ozze Limbörgse flaai ga doen. Razz

En mijn excuses voor mijn correcties op het ABN, ik snap totaal wat je bedoelt, maar als er maar één foute zinsconstructie is neig ik heel vaak die direct te corrigeren.
Een beetje een zenuwtrekje van me. Mad

En dat racisme, ik heb respect voor iedereen van elk ras, soort of afkomst, zolang diegene maar ook respect terug toont.
Mr. Writer
Mr. Writer

Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 10-09-09
Woonplaats : Venlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  De Hertog do apr 15, 2010 4:35 pm

Mr. Writer schreef:
En dat racisme, ik heb respect voor iedereen van elk ras, soort of afkomst, zolang diegene maar ook respect terug toont.

Zie je Artemis dit bedoel ik. Zolang je de wet niet overtreed en mij lekker laat leven zonder dat ik last van je heb ben je welkom.
De Hertog
De Hertog

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 11-09-09
Woonplaats : Wageningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  Mr. Writer do apr 15, 2010 4:56 pm

Kijk eens aan, we hebben nu al een langere discussie over racisme dan over Grunnberg.

Ik wil mezelf niet geniaal noemen, maar ach... king
Mr. Writer
Mr. Writer

Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 10-09-09
Woonplaats : Venlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  De Hertog vr apr 16, 2010 9:07 am

Mr. Writer schreef:Ik wil mezelf niet geniaal noemen, maar ach... king

Dat hoeft ook niet, er kwamen anderen (hint: ik) eerder op het onderwerp racisme. Jij bent er alleen op voort gegaan, en zoals sommigen kunnen beamen (hint: artemis) kan het gevaarlijk zijn om met mij in discussie te gaan.
De Hertog
De Hertog

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 11-09-09
Woonplaats : Wageningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  Artemis vr apr 16, 2010 9:20 am

Ach ja definieer gevaarlijk: is het eten van een iets te pittige burrito gevaarlijk?

Een discussie met de Hertog is vergelijkbaar. In het begint brand t je de bek uit, maar na een tijdje went die smaak... Wat wel een leuke eigenschap is dat ie niet ophoud voordat je hem zijn gelijk geeft of hem gewoon gaat negeren (hoewel dat laatste ook niet altijd aan te raden is)

Misschien dat ik nog wel een keer een De Hertog gebruiksaanwijzing voor je schrijf, maar ik zie het allemaal nog even aan voor ik die tekst van honderden pagina's ga schrijven.

Verder in de categorie zinloze mededelingen: Ik heb een nieuwe (veel te dure) IPhone gekocht Twisted Evil Nu alleen nog uitvogelen hoe alles werkt... Batterijen zijn wel verdomd snel leeg, maar ja wat wil je met zo'n mini computer.
Artemis
Artemis
Admin

Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 10-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Assen

http://drakey90.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  Mr. Writer vr apr 16, 2010 2:09 pm

Luister, ik heb geen probleem om met de Hertog in discussie te gaan, want hoe kansloos het ook lijkt, wil ik altijd zien hoe ver iemand bereid is (of kan) gaan om te bewijzen dat hij ergens de koning in is.
Ik zie het als een sport waar je mentaal sterker van wordt.

Oké, ik vind de IPhone echt getonen van haantjesgedrag, het is een handig ding, daar niet van (ken mensen die er een hebben) maar ik zou hem afslaan alleen al omdat hij zo gehypt is.
Mr. Writer
Mr. Writer

Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 10-09-09
Woonplaats : Venlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  Artemis vr apr 16, 2010 4:34 pm

Hè hè ja ik snap t wel, maar m'n iPod was kapot dus was twee vliegen in een klap. En nunkan ik ook tijdens m'n werk op het forum komen Smile
Artemis
Artemis
Admin

Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 10-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Assen

http://drakey90.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  Mr. Writer vr apr 16, 2010 4:50 pm

Kijk eens aan!
elk nadeel heb zijn voordeel, nietwaar?
En als ik iedereen zou minachten die een IPhone heeft blijven er weinig mensen over, geloof me. Laughing

En ik merk net de gewijzigde topictitel op.
Even een dankwoordje uitbrengen is wel zo netjes, maar ik bedenk me dat de Hertog dat heeft gedaan zonder dat ik hem daartoe dwong, dus eigenlijk doet hij me een plezier.

Dus ik bedank hem voor zijn steeds groter wordende respect voor mij.
Mr. Writer
Mr. Writer

Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 10-09-09
Woonplaats : Venlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  De Hertog vr apr 16, 2010 7:46 pm

Mr. Writer schreef:
En als ik iedereen zou minachten die een IPhone heeft blijven er weinig mensen over, geloof me. Laughing

dan zou je mij nog niet minachten. alhoewel ook zonder IPhone zou je volgens mij wel een reden kunnen vinden

en @Artemis een gedragscode voor mij schrijven? Jij bent nog niet eens halverwege om mij te begrijpen
De Hertog
De Hertog

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 11-09-09
Woonplaats : Wageningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  Mr. Writer vr apr 16, 2010 7:51 pm

De Hertog schreef:Alhoewel ook zonder IPhone zou je volgens mij wel een reden kunnen vinden

Ik kan bij iedereen één insignificant detail vinden en dat zo groot maken dat ik op een bepaald moment arrogant overkom Twisted Evil

De Hertog schreef:Jij bent nog niet eens halverwege om mij te begrijpen


Het ligt er ook aan: Wil je begrepen worden, laat je je begrijpen?

Dat is een relatief half statement. Razz
Mr. Writer
Mr. Writer

Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 10-09-09
Woonplaats : Venlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  De Hertog za apr 17, 2010 9:40 pm

Mr. Writer schreef:Dat is een relatief half statement. Razz

valt wel mee
De Hertog
De Hertog

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 11-09-09
Woonplaats : Wageningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  Mr. Writer zo apr 18, 2010 1:01 pm

Nou, bij deze om mijn verjaardag over te brengen:

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Limburgse%20vlaaien

Als je ze uitprint op papier dat over een eeuw wordt uitgevonden kun je ze opeten. Very Happy
Mr. Writer
Mr. Writer

Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 10-09-09
Woonplaats : Venlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  De Hertog ma apr 19, 2010 10:11 am

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Cadeau

Dan bij deze je cadeautje met mijn persoonlijk hertogszegel aan de binnenkant gedrukt. Misschien dat je deze ooit kunt uitprinten en openmaken.
Gefeliciteerd, (je v(rie/vija)nd) de hertog
De Hertog
De Hertog

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 11-09-09
Woonplaats : Wageningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  Mr. Writer ma apr 19, 2010 1:37 pm

Kan niet wachten tot ik hem open kan maken bounce jocolor bounce
Mr. Writer
Mr. Writer

Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 10-09-09
Woonplaats : Venlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  De Hertog do apr 22, 2010 9:59 pm

Mr. Writer schreef:Kan niet wachten tot ik hem open kan maken bounce jocolor bounce

weet je waar je wel heel lang op kunt wachten????


Een cadeautje van Artemis heb ik ooit een jaar lang op gewacht
De Hertog
De Hertog

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 11-09-09
Woonplaats : Wageningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden) Empty Re: Totaal zin(volle/loze) discussies (Is mr. Writer ook weer tevreden)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum