Schrijvers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forum Regels

3 plaatsers

Ga naar beneden

Forum Regels Empty Forum Regels

Bericht  Artemis do sep 10, 2009 5:26 pm

Het is allemaal misschien wat vanzelf sprekend, maar ik schrijf het voor de zekerheid toch maar even op.

Algemene voorwaarden:

- Houd het taalgebruik altijd netjes.
- Beledig nooit andere leden.
- Iedere vorm van discriminatie waaronder, maar niet beperkt tot, racisme, andere geaardheid, anders valide, computerkennis is niet toegestaan. Dit geldt zowel voor kwetsende nicknames, handtekeningen, idents, hostnames, boodschappen en elke andere vorm van uiting. Ook als grapje worden dit soort opmerkingen niet getolereerd en leidt tot een onherroepelijke ban zonder waarschuwing vooraf.
- Plaats nooit seksistische opmerkingen op de site.
- Spammen is niet toegestaan.
- Het plaatsen van links en/of afbeeldingen met commerciële inhoud, met als doel naamsbekendheid of omzet te genereren, is niet toegestaan. (hieronder worden ook referrals verstaan)
- Het is niet toegestaan enige vorm van naakt te plaatsen in een bericht, handtekening of avatar.
- Plaats absoluut nooit privé informatie van anderen op het Forum(denk hierbij o.a. aan: telefoonnummers en (e-mail)adressen), dit leidt tot een onherroepelijke ban.

Berichten plaatsen:

- Plaats een bericht altijd maar 1 keer op de site.
- Plaats geen nieuw bericht met daarin enkel een link naar een ander bericht met jouw probleem.
- Plaats je bericht in de juiste sectie. Kijk dus goed welke sectie je nodig hebt.
- Plaats geen off-topic berichten in een thread. Met off-topic berichten bedoelen we berichten die niet over het 'hoofdonderwerp' (de vraag) gaan.
- 'Breek niet in' in andermans vraag, heb je een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.
- Plaats evenmin berichten die geen toevoegde waarde leveren aan de thread.
- Geef geen "kale" links als antwoord, omschrijf op zijn minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden. Is de site in een andere taal dan Nederlands? Vermeld dit dan ook even.

Plagiaat:

- Gebruik van andermans teksten is niet toegestaan tenzij duidelijk de oorspronkelijke bron vermeld staat.
- Bij het plegen van plagiaat zonder bronvermelding kan er worden besloten het desbetreffende lid te bannen.
Artemis
Artemis
Admin

Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 10-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Assen

http://drakey90.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum Regels Empty Re: Forum Regels

Bericht  De Hertog za sep 19, 2009 4:42 pm

Verwacht je nou werkelijk dat mr. writer en ik ons hier aan gaan houden in onze hoogoplopende discussies?
De Hertog
De Hertog

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 11-09-09
Woonplaats : Wageningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum Regels Empty Re: Forum Regels

Bericht  Artemis za sep 19, 2009 10:23 pm

Ik hoop het in ieder geval. Anders wordt het forum vrij onoverzichtelijk.
Artemis
Artemis
Admin

Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 10-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Assen

http://drakey90.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum Regels Empty Re: Forum Regels

Bericht  Mr. Writer zo sep 20, 2009 3:11 pm

De Hertog schreef:Verwacht je nou werkelijk dat mr. writer en ik ons hier aan gaan houden in onze hoogoplopende discussies?

Ik verwacht sowieso niks, maar regels zijn er
A: Om te buigen
B: Te misinterpreteren en
C: Te breken

En natuurlijk, in het laatste geval,
D: te volgen.
Mr. Writer
Mr. Writer

Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 10-09-09
Woonplaats : Venlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum Regels Empty Re: Forum Regels

Bericht  De Hertog wo apr 07, 2010 10:33 am

Mr. Writer schreef:
En natuurlijk, in het laatste geval,
D: te volgen.

Ik volg alleen iets als ik zelf al van plan was die weg te gaan en dan alleen nog als het de te nemen weg makkelijker maakt.
De Hertog
De Hertog

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 11-09-09
Woonplaats : Wageningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum Regels Empty Re: Forum Regels

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum