Schrijvers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doods

3 plaatsers

Ga naar beneden

Doods Empty Doods

Bericht  Sem zo okt 10, 2010 6:18 pm

Wow... dit forum is echt dood...

Maar goed ik had me aangemeld om te kijken wat voor stukken hier geschreven worden en ik moet zeggen dat ik best onder de indruk ben. Vooral Artemis en Mr. Writer: goed werk echt. Jullie zijn duidelijk meer met schrijven bezig dan die andere mensen die hier niet veel publiceren.

Ik zal me trouwens even voorstellen: Ik ben Sem, ben zeventien jaar en ben een jaar op uitwisseling in Nagasaki, Japan. Ik mag graag lezen en schrijf soms zelf ook wel, maar ben er niet zo goed in.

Misschien dat jullie nog weer een keer online komen en iets nieuws posten? Dat zou wel fijn zijn in ieder geval.
Sem
Sem

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 10-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doods Empty Re: Doods

Bericht  Artemis zo okt 10, 2010 6:40 pm

Hey Sem,

Welkom op het forum. Je hebt gelijk: we zijn niet meer echt 'actief' te noemen op dit forum en we hebben de boel al meerder keren weer opgepakt en weer laten instorten, maar misschien dat ik binnenkort nog wel weer wat nieuws op het forum zet, aangezien ik toch weer bezig ben met iets.

Fijn trouwens dat je het leuk vond om de teksten te lezen en bedankt voor de complimentjes... Ik voel me gevleid :p
Artemis
Artemis
Admin

Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 10-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Assen

http://drakey90.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Doods Empty Re: Doods

Bericht  Mr. Writer wo nov 10, 2010 6:11 pm

Beetje laat maar bedankt voor de complimenten.Ben benieuwd wat jij bij kan dragen aan dit forum.

En de doodsheid is bijna een standaard hier, dus wen daar maar aan.

Hoe bevalt Japan je?

M.v.g Mr. Writer
Mr. Writer
Mr. Writer

Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 10-09-09
Woonplaats : Venlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Doods Empty Re: Doods

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum