Schrijvers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Categorie voor boekverslagen/recensies etc.

4 plaatsers

Ga naar beneden

Categorie voor boekverslagen/recensies etc. Empty Categorie voor boekverslagen/recensies etc.

Bericht  Golgaro do sep 10, 2009 9:16 pm

Hallo allemaal,
Zoals ik al eerder heb genoemd is het misschien handig als we een aparte categorie maken voor boekverslagen etc. dan word je verslag overgelezen en kan hij misschien verbeterd worden voordat je hem inlevert. Dan kun je ook misschien op fouten worden gewezen die je zelf niet opmerkt. zoals fout geformuleerde zinnen.
Golgaro
Golgaro

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 10-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Categorie voor boekverslagen/recensies etc. Empty Re: Categorie voor boekverslagen/recensies etc.

Bericht  Artemis do sep 10, 2009 9:21 pm

Golgaro,

Boekverslagen en dergelijke mag je van mij gewoon in de literatuur sectie plaatsen met de titel van het betreffende boek. Stel wel vragen over wat je nog wil weten en dergelijke. Ik ga zelf ook min of meer 'boekverslagen', die ik voor mijn eigen studie heb geschreven, plaatsen in die fora.
Artemis
Artemis
Admin

Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 10-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Assen

http://drakey90.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Categorie voor boekverslagen/recensies etc. Empty Re: Categorie voor boekverslagen/recensies etc.

Bericht  Golgaro do sep 10, 2009 9:23 pm

Ok bedankt dat zal ik doen. en wat als twee mensen een verslag schrijven over 1 boek wat moet je dan doen een 2 achter de naam zetten??
Golgaro
Golgaro

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 10-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Categorie voor boekverslagen/recensies etc. Empty Re: Categorie voor boekverslagen/recensies etc.

Bericht  Artemis do sep 10, 2009 9:26 pm

Vaak kun je beter gewoon in dezelfde topic posten, om te voorkomen dat alles twee keer gezegd moet worden. Het is niet erg om twee recensies in één topic te hebben. Het zijn immers gewoon de gedachtenvan twee verschillende mensen over het zelfde boek.
Artemis
Artemis
Admin

Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 10-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Assen

http://drakey90.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Categorie voor boekverslagen/recensies etc. Empty Re: Categorie voor boekverslagen/recensies etc.

Bericht  De Hertog ma maa 29, 2010 10:55 pm

Artemis schreef: Ik ga zelf ook min of meer 'boekverslagen', die ik voor mijn eigen studie heb geschreven, plaatsen in die fora.

Artemis voor dit soort dingen hebben we in het koninkrijk der Nederland," geek Veel beloven, weinig geven. Doet een zot in vreugde leven jocolor ."

Ik zal niet zeggen dat ik altijd een man van mijn woord ben. Maar ik kan niet wachten om jouw halve verslag over Baron op deze site te zien.
De Hertog
De Hertog

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 11-09-09
Woonplaats : Wageningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Categorie voor boekverslagen/recensies etc. Empty Re: Categorie voor boekverslagen/recensies etc.

Bericht  Mr. Writer di maa 30, 2010 2:00 pm

De Hertog schreef:"Veel beloven, weinig geven. Doet een zot in vreugde leven."

Ofwel het motto dat ingeburgerd is in onze provincie: Veel praatjes, weinig wol...Doet me aan een bepaald iemand denken...

En ik, als man van mijn van zijn woord, ga er verder geen commentaar op geven.
Mr. Writer
Mr. Writer

Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 10-09-09
Woonplaats : Venlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Categorie voor boekverslagen/recensies etc. Empty Re: Categorie voor boekverslagen/recensies etc.

Bericht  Artemis wo maa 31, 2010 8:05 pm

De Hertog schreef:Maar ik kan niet wachten om jouw halve verslag over Baron op deze site te zien.

Dat halve verslag was toevallig wel het langste literaire verslag dat ik ooit heb geschreven (hoewel "the Lord Of the Rings" ook een heel eind kwam). en ik bedoelde verslagen die ik voor mijn engels studie zou gaan schrijven, maar jah jullie weten hoe dat is afgelopen. Bovendien stelden die verslagen nog minder voor dan mijn middelbare school verslagen Laughing
Artemis
Artemis
Admin

Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 10-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Assen

http://drakey90.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Categorie voor boekverslagen/recensies etc. Empty Re: Categorie voor boekverslagen/recensies etc.

Bericht  De Hertog do apr 01, 2010 5:26 pm

Artemis schreef:Dat halve verslag was toevallig wel het langste literaire verslag dat ik ooit heb geschreven

en dat beloofde weinig goeds voor ons profielwerkstuk want het llegendarische niet door heen te komen Baron, en het al bijna net zo hard niet door heen te komen, "het beloofde verslag van de veelbelovende jongen" (ja meneer ik beloof dat u het morgen krijgt, nee dat andere verslag krijgt u vrijdag belooft, oeh ja daar kan ik niet bij zijn maar ik kijk het thuis nog wel even over eerlijk waar, dat beloof ik.) Geloof me hoe hard ik jou soms ook afzeek in mijn verslagen, nooit pijnlijk bedoelt ofzo Razz Very Happy study oh wat was ik daar goed in. Laughing
De Hertog
De Hertog

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 11-09-09
Woonplaats : Wageningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Categorie voor boekverslagen/recensies etc. Empty Re: Categorie voor boekverslagen/recensies etc.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum