Schrijvers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie is wie ook alweer en waar ben je nu?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wie is wie ook alweer en waar ben je nu? Empty Wie is wie ook alweer en waar ben je nu?

Bericht  Mr. Writer do sep 10, 2009 5:42 pm

Misschien wel even leuk om even te vertellen wat er gebeurd is in die 2 jaar, wat allicht al retorische dingen vertellen om te kijken hoe het ervoor staat.
Mr. Writer
Mr. Writer

Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 10-09-09
Woonplaats : Venlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is wie ook alweer en waar ben je nu? Empty Re: Wie is wie ook alweer en waar ben je nu?

Bericht  Artemis do sep 10, 2009 8:19 pm

Nou ja, ik heb een heleboel al weer verteld over mezelf. Ik heb vorig jaar het VWO af gemaakt en ben nu dus bezig met engelse taal en cultuur. Mijn interesses liggen niet alleen bij schrijven, maar ook bij de meer beeldende kunsten, zoals Film & Fotografie. Ik vind het gewoon leuk om creatief bezig te zijn.

Verder ben ik een groot fan van Tolkien en het Fantasy genre in het algemeen. Vandaar dat ik vaak ook meer engelse literatuur lees dan nederlandse aangezien nederland ietwat achterloopt op dat gebied.

Ik heb de afgelopen twee jaar veel te weinig geschreven, omdat ik meer met andere dingen ben bezig geweest, maar ik hoop zeer binnenkort weer nieuw werk af te kunnen leveren.

En jij Mr Writer? Wat doe jij zoal?
Artemis
Artemis
Admin

Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 10-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Assen

http://drakey90.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is wie ook alweer en waar ben je nu? Empty Re: Wie is wie ook alweer en waar ben je nu?

Bericht  Golgaro do sep 10, 2009 8:37 pm

Hallo,
Ik ben nu in mijn tweede jaar van de middelbare school. Ik doe een TTO opleiding (twee talig onderwijs Engels-Nederlands) dat is VWO. Ik moet per jaar een paar boekverslagen en recensies schrijven. Als ik tijd heb zal ik die wel op het forum zetten. Misschien kunnen we wel een aparte categorie hebben voor dat soort dingen dan kan het beoordeeld worden voor je het inlevert? Maar goed genoeg over mij hoe zit het met jouw Mr. Writer??
Golgaro
Golgaro

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 10-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is wie ook alweer en waar ben je nu? Empty Re: Wie is wie ook alweer en waar ben je nu?

Bericht  Mr. Writer vr sep 11, 2009 2:25 pm

Ik doe momenteel Managment in Eindhoven, derde jaar nadat het eerste jaar vormgeven tevergeefs bleek.
(Wisten jullie dat al?)
Ik loop momenteel stage in mijn thuisstad, Venlo.

Onderwijl schrijf ik nog steeds, maar ik ben ook actief op toneelgebied. Heb afgelopen jaar in een revu (Weten jullie wat dat inhoudt?) en een grote operetteproductie gespeeld, en ben weer met een revu bezig.
Ik kan duizenden verhalen vertellen over hoe geweldig zoiets is, maar het draait hier niet om mij.

Ook ben ik geschikt bevonden om te zingen.

Ik ben ook nog steeds tevreden Atheïst, maar wel een zeer tolerante.

Dat een beetje mijn leven tot nu, alles gaat me goed.
Razz

Oh ja, vergat ik net te melden: Luister tegenwoordig naar Porcupine Tree, bij vlagen goed Razz, en ben een enorme Beatles-fan.
Maar toch blijft Tears For fears de beste groep ooit. Smile

Oh ja, voor mijn levenslange diabetes (voel je vrij er grappen over te maken, doe ik ook) heb ik nu een pomp.
Perfect!


Laatst aangepast door Mr. Writer op di sep 15, 2009 10:06 am; in totaal 1 keer bewerkt
Mr. Writer
Mr. Writer

Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 10-09-09
Woonplaats : Venlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is wie ook alweer en waar ben je nu? Empty Re: Wie is wie ook alweer en waar ben je nu?

Bericht  De Hertog za sep 12, 2009 6:00 pm

Iemand nieuwsgierig naar hoe het met hertog Robert van Krondor gaat? Die is afgezet en vervangen voor de hertog zoals ik toch altijd genoemd werd.

Ik studeer nu in Wageningen aan de University for life sciences.

Ik zie er erg naar uit om jullie werk te lezen en eventueel advies te geven, en ik zie ernaar uit om een goede discussie met mr. Writer voort te zetten

Jullie vriend, (of vijand) De Hertog
De Hertog
De Hertog

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 11-09-09
Woonplaats : Wageningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is wie ook alweer en waar ben je nu? Empty Re: Wie is wie ook alweer en waar ben je nu?

Bericht  Mr. Writer za sep 12, 2009 6:38 pm

Klinkt interessant.

Hoeveelste jaar en wat houdt het in?
Mr. Writer
Mr. Writer

Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 10-09-09
Woonplaats : Venlo

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is wie ook alweer en waar ben je nu? Empty Re: Wie is wie ook alweer en waar ben je nu?

Bericht  De Hertog di sep 15, 2009 11:08 am

Eerste jaars, en ik heb nog geen studie genoemd alleen de universiteit. Maar inderdaad Wageningen is heel interessant
De Hertog
De Hertog

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 11-09-09
Woonplaats : Wageningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is wie ook alweer en waar ben je nu? Empty Re: Wie is wie ook alweer en waar ben je nu?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum